Casa Corpului Didactic Argeş

 

II. PROGRAME AVIZATE M.E.

 

 

  1. Formarea continuă a metodiștilor I.S.J
  2. Abordarea eficientă a curriculum-ului pentru educație timpurie în acord cu modificările actuale
  3. Educația antepreșcolară - o provocare
  4. Modalități de abordare a predării-învățării-evaluării prin metode inovative și interactive în grădiniță
  5. Utilizarea instrumentelor web 2.0 în cadrul activităților instructiv-educative și a proiectelor educaționale
  6. Elemente de pedagogie preșcolară /şcolară și elemente de psihologie a educației, în vederea susținerii examenului de definitivare/concursului de titularizare în învățământul preuniversitar
  7. Limba și literatura română aspecte teoretice și practice în vederea pregătirii pentru examenele de titularizare, definitivat, gradul II, în învățământ
  8. Tehnologii digitale utilizate în activitatea didactică
  9. Valorificarea teoriei inteligențelor multiple în instruirea diferențiată
  10. Utilizarea platformei Gsuite for education în desfășurarea lecțiilor on-line
  11. Strategii digitale utile în activitatea didactică
  12. Utilizarea instrumentelor online și a echipamente hardware, a aplicațiilor și a platformelor educaționale în activitatea didactică
  13. Ce este feedbackul: importanța, rolul și tipuri regăsite într-o organizație
  14. Burnout-ul - consecințe asupra sănătății mentale și a stării de bine în contextul actual
  15. Inițiere în biblioteconomie
  16. Marketing educațional în structurile infodocumentare
  17. Bunăstarea în școală- elev, părinte, profesor, comunitate
  18. Aspecte privind compartimentul secretariat din școli
  19. Educația STEM în societatea cunoașterii
  20. Învățare, inovare, colaborare prin proiectele eTwinning
  21. Evaluarea internă și externă a organizației școlare - standarde de evaluare și asigurare a calității
  22. Managementul activităților cu părinții
  23. Rolul stilurilor  de învățare în eficientizarea procesului de predare  - învățare
  24. Dezvoltarea personală și profesională a cadrelor didactice și îmbunătățirea practicilor de predare
  25. Strategii și metode de organizare a activităților de predare
  26. Diversitate, egalitate și incluziune socială
  27. Procesul de achiziție publică - planificarea, pregătirea, derularea procesului de achiziție și implementarea contractelor, în cadrul PNRAS
  28. Contabilitatea pentru unitățile de învățământ preuniversitar
  29. Managementul conflictelor și tehnici de comunicare eficientă
  30. Strategii de succes și provocări în managerierea proiectelor cu finanțare
  31. Tehnici şi practici pozitive pentru dezvoltarea unui climat educaţional agreabil
  32. Oina, tradiţie şi originalitate în sportul românesc!
  33. Elemente de noutate în regulamentul de organizare și funcționare a unităților de învățământ preuniversitar (ROFUIP)
  34. Organizarea și funcționarea consiliului de administrație în unitățile din învățământul preuniversitar
  35. Evaluator pentru concursuri și examene naționale
  36. Strategii și comportamente pro-sănătate prin prisma parteneriatului educațional
  37. Mobilitatea și încadrarea personalului didactic de predare
  38. Interferențe culturale românești în diaspora istorică
  39. Educație prin ABC emoțional